- Contact & veel gestelde vragen
- Verzenden & retourneren
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Sitemap
- Klachten
- Vakantie
Klachten
Bij ons staat de klant voorop. Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vragen? Stuur ons gerust een bericht!
Whatsapp ons!
Wij reageren snel ;)
Social media
Stuur ons een DM